«Եկեք մենք էլ աղոթենք երեխաների համար, որովհետև նրանք մեր ապագան են». Տեր Գրիգոր քահանա Հովհաննիսյան

  • Գլխավոր էջ     >
  • ՀԱՐՑԱԶՐՈՒՅՑՆԵՐ     >
  • «Եկեք մենք էլ աղոթենք երեխաների համար, որովհետև նրանք մեր ապագան են». Տեր Գրիգոր քահանա Հովհաննիսյան

«Եկեք մենք էլ աղոթենք երեխաների համար, որովհետև նրանք մեր ապագան են». Տեր Գրիգոր քահանա Հովհաննիսյան

Անկախ մասնագիտությունից, ծառայությունից ու գործունեությունից՝ կարևորը մարդ լինելն է: Արարատյան Հայրապետական թեմի Արգավանդի Սուրբ Սարգիս եկեղեցու հոգևոր հովիվ տեր Գրիգոր քահանա Հովհաննիսյանն ի վերուստ տրված կոչումը բազմիցս է կիրառել՝ ապավեն ու հույս դառնալով վաղվա ապագային՝ փոքրիկներին: Նրա ընտանիքում սեր ու հոգատարություն գտած Հովհաննես Հովհաննիսյանն օրեր առաջ Մոսկվայում մասնակցեց Դիանա Գուրցկայայի «Սրտի կանչով» բարեգործական հիմնադրամի «Սպիտակ ձեռնափայտ» 5-րդ միջազգային բարեգործական փառատոնին: 11-ամյա Հովհաննեսն Արթուր Գրիգորյանի <Հայ իմ աշխարհ> երգով գերեց ոչ միայն հանդիսատեսին, այլև երգչուհուն: Qahana.am-ի այսօրվա զրուցակիցն է Տեր Գիգոր քահանա Հովհաննիսյանը:

 

Օրհնեցեք տեր հայր: Հովհաննեսը երգարվեստով զբաղվե՞լ է երբևէ: Ինչպե՞ս եղավ փառատոնին մասնակցելու որոշումը:
Աստված օրհնի: Հովհաննեսը նախորդ տարվանից հաճախում է Ղազարոս Սարյանի անվան արվեստի դպրոց՝ վոկալի դասերի: Մոտ ամիս ու կես առաջ իրեն ուղարկեցին հանձնախմբի առջև ելույթ ունենալու: Մի քանի երեխաներից հանձնախումբն ընտրեց Հովհաննեսին: Այնուհետև արվեստի դպրոցում ասացին, որ նրան ընտրել են, որպեսզի մասնակցի Դիանա Գուրցկայայի կազմակերպած փառատոնին: Այստեղ հանձնախումբը նրան ձայնագրեց, ձայնագրությունն ուղարկեց Մոսկվա: Պատասխանը եկավ, որ նրան ոչ միայն հավանել են, այլև փառատոնի կազմակերպիչը՝ Գուրցկայան, հենց Հովհաննեսին է ընտրել` իր հետ երգելու: Ընտրեցին երգը, ձայնագրեցին Երգի պետական թատրոնում: Ի դեպ, երգի հեղինակը Արթուր Գրիգորյանն է, ով նաև զգալի աջակցություն ցուցաբերեց:

 

Երբ Հովհաննեսն իմացավ, որ այդ փառատոնին պետք է մասնակցի, որ իրեն են ընտրել, ինչպե՞ս արձագանքեց:
Ուրախ էր: Ինքն ընդհանրապես ուրախ մարդ է, հազվադեպ է տրտում լինում: Նրան ուրախացնելու համար շատ բան պետք չէ: Հատկապես սիրում է, որ իր հետ քաղցր են խոսում: Դա իրեն շատ է ուրախացնում: Ասում է՝ հայրիկ, ինձ մի ասա Հովհաննես, այլ ասա` Հովհաննես ջան:

 

Ի՞նչ եք կարծում, հնարավոր է՝ հետագայում Հովհաննեսն ու Դիանան միասին համագործակցեն, զուգերգերով հանդես գան:
Գիտեք, ժամանակը ցույց կտա: Թեև, երբ իմացանք, որ Գուրցկայայի հետ պետք է երգի, տանը երեխաներն ու մայրիկն ուսումնասիրել էին Գուրցկայայի երգացանկն ու շատ էին հավանել նրա երգերից մեկը, որը հավատքի մասին է: Երբ երգչուհին իմացել է, առաջարկել է, որ ինքը երգի մինուսներն ուղարկի, Հովհաննեսը նախապատրաստվի, ու երբ ամեն ինչ բարեհաջող անցնի՝ իր հրավերով տղաս գնա Մոսկվա, որպեսզի նրանք միասին ձայնագրվեն: Այնպես որ, համագործակցության նմանատիպ հնարավորություն կա:

 

Փառատոնին մասնակից երգն ո՞վ է ընտրել:
Պարզվեց, որ Գուրցկայան այդ երգը լսել է դեռևս 1995-1997 թվականներին, և այն իրեն շատ է դուր եկել: Ինքն էլ առաջարկեց, որ այդ երգը երգեն:

 

Հովհաննեսն ո՞ւմ հետ է մեկնել Մոսկվա՝ ստեղծագործական խմբի՞, թե՞ ընտանիքի:
Հրավերքն ուղղված էր մայրիկին և ուսուցչին: Նրա հետ գնացին մայրը և իր վոկալի ուսուցիչը: Սակայն սեփական նախաձեռնությամբ նրանց միացավ նաև քույրիկը:

 

Տեր հայր, որքա՞ն ժամանակ է, որ Հովհաննեսը Ձեր ընտանիքում է ապրում:
Շուրջ երկու տարի:

 

Դուք փոքրիկներին նոր, ավելի լուսավոր կյանքով ապրելու մեծ հնարավություն եք ընձեռում՝ տալով նրանց հույս, լույս, ընտանեկան ջերմություն և ծնողական սեր:
Մեր ընտանիքում խնդիրներ ունեցող երեխաներ շատ չկան: Ունեմ մեծ աղջիկ՝ 26 տարեկան: Խնդիրներ ունեն միայն Հովհաննեսն ու Հուսիկը: Հուսիկը մեր ընտանիքում է շուրջ կես տարի, սակայն դեռևս օրինական փաստաթղթային ձևակերպում չի կատարվել, դեռևս որդեգրված չէ, բայց որդեգրումն ընթացքի մեջ է:

 

Միգուցե հարցս տարօրինակ հնչի, բայց ինչո՞ւ որոշեցիք փոքրիկներին ընտանիք բերել:
Սկզբում դա նպատակ չի եղել, ի սկզբանե միտված չէինք երեխա որդեգրել, պարզապես այնպես ստացվեց, որ զգացինք դրա անհրաժեշտությունը: Քանի որ կապեր ենք հաստատել և մեր համայնքով աշխատում ենք Մարի Իզմիրլյանի անվան մանկատան հետ, և արդեն երկար տարիներ է, որ ճանաչում ենք այնտեղի սաներին, 2-2,5 տարի առաջ կինս ցանկություն հայտնեց որդեգրել Հովհաննեսին, ով, թերևս, ամենախեղճ երեխաներից մեկն էր:

 

Շատերն ընտրություն կատարելու հնարավորության դեպքում ընտրում են բացարձակապես առողջ երեխաների: Դուք «խախտեցիք» այդ մոտեցումը: Ինչո՞ւ:
Գիտեք, հայաստանյան իրականության մեջ մի այսպիսի մտայնություն կա. Մարդիկ երեխաներ են որդեգրում՝ մտածելով իրենց իսկ ապագայի մասին: Իհարկե, սա նորմալ երևույթ է: Մինչդեռ Եվրոպայում միտումն ուրիշ է. որդեգրում են, որպեսզի երեխային օգտակար լինեն: Մեզանում երեխա որդեգրելիս փորձում են ընտրել այնպիսի փոքրիկի, ով որևէ արատ, հիվանդություն, խնդիր չունի, մինչդեռ այնտեղ ընտրում են հատկապես հաշմանդամություն ունեցող երեխաների: Այս մոտեցումն ինձ շատ բարի, հոգեհարազատ է թվում: Առողջ երեխան, ով թեկուզև մանկատանն է, ինչ-որ կերպ կարող է իր տեղը գտնել այս կյանքում: Իսկ պատկերացրեք այն երեխայի վիճակը, ով մանկատանն է, ծնողներ չունի, միաժամանակ հաշմանդամություն ունի… Այս երեխային շատ ավելի դժվար է լինելու կյանքում կայանալ, իր տեղը գտնել: Նա ավելի շատ կարիք ունի օգնության, քան մյուս երեխաները… Այս ամենի մասին մտածելով ենք նման որոշում կայացրել: Պետք է կարողանանք օգնել, որ երեխան կարողանա իր տեղը գտնել: Մանկատան հետ աշխատելու ընթացքում տեղեկացանք մի ամերիկյան ընտանիքի մասին, որտեղ հայեր չկային, բայց ընտանիքը Հայաստանից երեք երեխա էր որդեգրել` երեքն էլ հաշմանդամ: Նրանցից մեկը Հովհաննեսի դասընկերուհին է, ով ևս տեսողության հետ կապված խնդիրներ ունի: Հիմա երեխաները սկայպի միջոցով միմյանց հետ խոսում են:

 

Տեր հայր, երեխաներն իրենց ինչպե՞ս են զգում նոր ընտանիքում: Արդյո՞ք միանգամից կարողացան մերվել:
Գիտեք, մանկատանը տարբեր կարգավիճակի երեխաներ կան: Նրանցից ոմանք ունեն ծնողներ, ովքեր ժամանակ առ ժամանակ այցելում են նրանց կամ հանգստյան օրերին տուն են տանում: Կան երեխաներ, ովքեր նորածին ժամանակ են հայտնվել մանկատանը և երբեք ծնող չեն տեսել: Թե Հովհաննեսը, թե Հուսիկը այդպիսի երեխաներ են: Հատկապես այս երեխաների համար շատ փափագելի է ընտանիքն ու ծնողը… Կարևորն այն է, որ լինեն մարդիկ, ում իրենք հայրիկ ու մայրիկ կանվանեն:

 

Հովհաննեսը կիսվում է՞ ծնողների հետ այն մասին, թե ինչպես է իր ապագան պատկերացնում:
Կարծում եմ, դեռևս դրա համար փոքր է: Ամեն անգամ երազական ինչ-որ վիճակում է հայտնվում: Այստեղ այլ խնդիր կա. թեև նրանք դեռ 10, 11 տարեկան են, բայց հանգամանքների բերումով զարգացման շատ հարցերում հետ են մնացել, թերացել: Մանկատանն իրենց որքան էլ խնամեն, հեշտ չէ, երբ մեկ խմբում 20-30 երեխա կա…

 

Ինչո՞ւմ են առավել թերանում փոքրիկները:
Օրինակ, Հովհաննեսը սովորում է 4-րդ, Հուսիկը՝ 5-րդ դասարանում: Հուսիկը հայերեն տառերը սովորել է այս տարի՝ ամռանը: Փաստորեն 4-րդ դասարանն ավարտել է առանց հայերեն տառերն իմանալու: Հովհաննեսն ավելի ուշ է դպրոց հաճախել: Գյումրիից տեղափոխել են Երևան, որպեսզի տեսողության խնդիրներ ունեցող երեխաների համար նախատեսված հատուկ դպրոց գնա: Բայց ասեմ, որ այս երեխաներն ավելի արագ են ընկալում ամեն ինչ:

 

Հուսիկը նույնպե՞ս տեսողական խնդիրներ ունի:
Ոչ, Հուսիկը հենաշարժողական խնդիրներ ունի, բայց շատ աչքաբաց երեխա է: Սուր աչք ու մտածող միտք ունի: Սիրում է տնային աշխատանքներով զբաղվել:

 

Անմեղ երեխաների աղոթքն առավել հասանելի է Աստծուն: Համոզված եմ, որ երեխաներն աղոթում են Ձեզ համար:
Եկեք մենք էլ աղոթենք երեխաների համար, որովհետև նրանք մեր ապագան են, մեր վաղվա օրը: Ուշադիր լինենք մեր փոքրիկների հանդեպ, որպեսզի նրանք էլ վաղվա մեր Հայաստանի օրը զորավոր ու պայծառ դարձնեն…

 

Նելլի Մարգարյան

  • 2021-10-18
×